• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Benjamin Rančič zdaj na Renderspacu

Digitalni agenciji Renderspace se je kot direktor za potrošniško izkušnjo (experience director ali XD) pridružil Benjamin Rančič.

Benjamin Rančič je prej 8 let delal v Londonu za družbe, kot so KPMG, Oracle, Fujitsu, easyJet, HSBC, Hitachi in Nissan. V Renderspacu bo odgovoren za vodenje in povezovanje najboljših strokovnjakov, ustvarjanje idej, razumevanje poslovnih modelov in razvoj inovativnih platform.

V Renderspacu navajajo, da so svoj prvi oddelek za uporabniško izkušnjo (UX) oblikovali že leta 2002. Z uvedbo funkcije, kot je XD, pa uporabnika postavljajo  v ospredje tudi 16 let pozneje. »XD bo povezoval strateško in kreativno usmerjene oddelke. Z napredno uporabo tehnologije bo ustvarjal presežke na vsebinskem in oblikovalskem področju,« je povedal Sašo Dimitrievski, v. d. direktorja agencije Renderpace.