• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Matjaž Butara z Greya na Adriatic Slovenico

Matjaž Butara je postal direktor marketinga v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Na novo funkcijo se seli iz agencije Grey Ljubljana, kjer je bil vodja ekipe za upravljanje naročnikov.

»Premik iz vodstva agencije v marketing uspešnega podjetja se marsikomu zdi naravna pot »marketingarja«. Odločitev pa zagotovo ni bila preprosta, saj smo s kolegi v Greyu zgradili odlično kulturo in postavili eno najuspešnejših agencij v regiji. Sledi smo pustili tudi na širšem, mednarodnem področju. Z drugačnim načinom dela smo tesneje sodelovali z naročniki, prepoznavali relevantne probleme in bili globoko vpleteni v različne segmente poslovanja. Takšno delo zagotovo olajša prehod iz agencije na stran naročnika. Grey in celotna ekipa bo imela vedno posebno mesto v mojem srcu in vsem bi se želel zahvaliti za res odlično obdobje, ki smo ga skupaj preživeli,« je za MM povedal Butara. Še preden se je pridružil agenciji Grey Ljubljana, je bil digitalni direktor v agenciji iPROM.

»Leto 2017 je bilo za Adriatic Slovenico prelomno v več pogledih. Sprejeli smo novo, dolgoročno strategijo podjetja. Poleg tega smo izvedli interno reorganizacijo, ki podpira strategijo in našo dolgoročno vizijo. Matjažev prihod je zagotovo eden izmed delov celotne sestavljanke in veseli smo, da bomo skupaj ustvarjali uspešne zgodbe,« je povedala Karmen Škoda Piško, direktorica trženja pri AS.