• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nick Law je novi globalni kreativni direktor v skupini Publicis

Globalno kreativno vodstvo v Publicis Groupe je prevzel Nick Shaw, ki je bil prej globalni glavni kreativni direktor v agenciji R/GA.

Foto: Publicis

Nick Law, prej globalni glavni kreativni direktor (Chief Creative Officer) v agencijski mreži R/GA, je prevzel novo funkcijo v Publicis Groupe ob podpori agencijskih mrež Publicis, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, BBH, Fallon, Sapient, Health in Media (vsedel holdinga Publicis). Kot je za portal AdAge povedal Arthur Sadoun, direktor Publicisa, bo imel Shaw zelo veliko odgovornost. Po eni strani bo moral zbrati vse Publicisove kreativne, podatkovne, vsebinske in tehnološke sile za najboljše rešitve za naročnike, po drugi pa skrbeti za prihod novih talentov in jih seveda obdržati.

»Po povezovanju disciplin skupine, novem orodju Marcel in prihodu Emmanuela Andréja (kot vodjo novoustanovljene rekrutivne službe, op. p.) še en korak znotraj resnične preobrazbe agencijske skupine in njenih agencij, ki ji začenjajo slediti tudi drugi holdingi. S tem Publicis Groupe samo še utrjuje položaj vse prodornejšega vodje v globalni komunikacijski industriji,« je za MM povedal Toni Tomašek, glavni kreativni direktor in direktor v agenciji Publicis One za regijo Adriatik.