• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tomaž Arh je novi direktor marketinga pri Merkurju

Z novim lastnikom (investicijski sklad HPS) je prišlo do sprememb tudi v vodstvu Merkurja. Novi direktor marketinga je postal Tomaž Arh.

Tomaž Arh ima dolgoletne izkušnje na področju strateškega upravljanja mednarodno prisotnih blagovnih znamk in podjetij. Poklicno pot je začel v tržno-raziskovalni panogi, svoje izkušnje pa je nadgradil v Kolinski, Drogi Kolinski in Atlantic Grupi, kjer je zadnjih sedem let sodeloval pri integraciji Droge Kolinske v Atlantic Grupo in prispeval k rasti blagovne znamke Argeta. Je tudi prejemnik nagrade Marketinški direktor leta, ki jo je podeljevalo Društvo za marketing Slovenije.

»Sanirani Merkur ima zaradi svojega asortimana in bogatega znanja tako menedžerske kot tudi prodajne ekipe izredno velik razvojni potencial. Biti del tako velike zgodbe je zame osebno izreden profesionalni izziv,« je svojo novo vlogo pospremil Arh.