• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pristop širi ekipo

Oddelku tržnega komuniciranja agencije Pristop so se pridružili Uroš Goričan, Tom Rudolf in Žiga Gliha.

Uroš Goričan (na fotografiji desno) bo kot vsebinski kreativni direktor odgovoren za kreativne platforme ključnih naročnikov in razvoj vsebinskega marketinga znotraj integriranih ekip. Prej je bil kreativni direktor pri Publicis One Slovenija, še pred tem pa kreativni strateg v agenciji Saatchi & Saatchi. Na področju medijskih vsebin je kot programski direktor vodil vsebinske portale na Mobitelu in Telekomu Slovenije. Pristop Creative še naprej upravlja izvršni kreativni direktor in partner Aljoša Bagola.

Tom Rudolf (na fotografiji levo spodaj) kot povratnik prihaja na mesto strateškega direktorja projektov. Ima več kot 25 let izkušenj tako na naročniški kot tudi agencijski strani. Karierno pot je začel na Pristopu, deset let pa je delal za Grey. Pred vrnitvijo na Pristop je bil direktor  Publicisa.

V vlogi direktorja projektov pa se z junijem agenciji pridružuje Žiga Gliha. Prej je bil pri Futuri devet let vodja in direktor projektov, specializiran za panogo izdelkov široke potrošnje. Ima izkušnje tudi z delom na naročniški strani, saj je pet let deloval v podjetju OpenAd.net v Sloveniji in Veliki Britaniji.