• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Špela Žorž je postala podpredsednica DMS

Člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije so izvolili podpredsednico DMS. Naslednja tri leta bo to Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana.

Moč povezovanja marketinške stroke

Direktorica zmagovite agencije na letošnjem SOF-u je bila članica upravnega odbora DMS že v prejšnjem mandatu. Tudi v novem obdobju vidi svojo vlogo v povezovanju slovenske marketinške stroke z namenom povečevanja znanja in dostopa do izkušenj. »Nekdo je nekoč rekel: 'Alone we are smart, together we are brilliant.' Z vsem svojim bistvom verjamem v tovrstno razmišljanje in se ga trudim uresničevati na vsakem koraku. Hkrati je to eno izmed pomembnejših vodil DMS-ja in prav zaradi tega sem vesela, da sem dobila priložnost aktivnega soustvarjanja razvoja in prihodnosti društva,« je svoje cilje predstavila nova podpredsednica Špela Žorž.

Na svoji karierni poti je delovala tako na strani agencij (Luna\TBWA in Grey Ljubljana) kot tudi naročnikov (Renault Slovenija in Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk. Delovala je kot članica organizacijskega odbora in žirije tekmovanja za nagrade Effie. Aktivna je tudi kot predavateljica in avtorica prispevkov.

Predsednik DMS je februarja postal dr. Mitja Pirc, direktor Pristopovega podjetja za poslovno svetovanje Indigo Consulting.