• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi predsednik upravnega odbora DMS je dr. Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc, direktor Pristopovega podjetja za poslovno svetovanje Indigo Consulting, bo naslednja tri leta vodil Društvo za marketing Slovenije. Za predsednika so ga včeraj izvolili člani novega upravnega odbora DMS.

Mitja Pirc je novi predsednik UO DMS. (Foto: Bojan Šverko/arhiv MM)

Dr. Mitja Pirc, novi predsednik upravnega odbora DMS, je bil član upravnega odbora že v prejšnjem mandatu. Kot je povedal na volitvah za člane novega upravnega odbora DMS, si želi pripravljati nove formate dogodkov in vsebin, ki bodo marketinške teme približali tudi nemarketingarjem, kot so podjetniki, IT-jevci, kadrovniki, pravniki in drugi. »Vizija je DMS, ki ima še večjo vlogo kot vodilna organizacija za umestitev in razumevanje sodobnega marketinga, z razvojem lastnih programov in povezovanje z izobraževalnimi institucijami ter sorodnimi organizacijami doma in v tujini,« je še povedal dr. Pirc. Na mestu predsednika UO DMS je nasledil Darka Dujića, direktorja podjetja Ceneje.

Kot smo že poročali, bodo DMS v naslednjem triletnem mandatu poleg predsednika upravnega odbora Mitje Pirca vodili še Aleksandra Brank, vodja oddelka za uporabniško izkušnjo v Bisnode Group, Petra Čadež, samostojna svetovalka na področju načrtovanja blagovnih znamk, Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja v Adria Mobilu, Jaka Kladnik, vodja oddelka za digitalni marketing v podjetju Marand, Lea Lipovšek, direktorica marketinga v agenciji Madwise, Nataša Mithans, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Alenka Potočnik Anžič, direktorica velenjske poslovne enote agencije AV studio, in Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana.