• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija Get Interactive širi svojo ekipo

Digitalni agenciji Get Interactive sta se nedavno pridružila Dejan Rebernik v vlogi trženja in prodaje storitev in Nastja Breg, ki bo upravljala odnose z večjimi naročniki in agencijami.

Dejan Rebernik je medijsko pot začel z brezplačniki, nadaljeval na večjih projektih na televiziji in tisku, zadnjih nekaj let pa je delal v trženju in na različnih projektih založniške hiše Večer. »Pametne rešitve, strokovnost, odlična ekipa in velika predanost bodo zagotovo pomagali našim parterjem pri doseganju zastavljenih poslovnih ciljev. Moja naloga je povezati želje trga in naročnikov z veliko možnostmi, ki jih že ponujamo, predvsem pa opozoriti na novosti, ki jih pripravljamo,« je povedal Rebernik.

Nastja Breg je pred tem kot vodja projektov delovala v podjetju Httpool, kjer je skrbela tako za domače kot mednarodne naročnike, aktivno pa je bila vpletena tudi v trženje globalnih oglaševalskih platform Linkedin, Twitter, Spotify in Facebook.