• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Futura z okrepljeno ekipo digitalnega marketinga

Futuri so se pridružile tri sodelavke, in sicer Branka Bizjak Zabukovec, Maša Crnkovič in Kristina Vila, ki ekipi agencije prinašajo izkušnje in znanja s področja digitalnega marketinga.

Z leve proti desni so Maša Crnkovič, Branka Bizjak Zabukovec in Kristina Vila.

Branka Bizjak Zabukovec od aprila na Futuri skrbi za vsebinski marketing in spletno komuniciranje več mednarodnih in lokalnih naročnikov. Pred prihodom na Futuro je delala v digitalni agenciji Renderspace in v digitalnem oddelku Publicis Groupe Slovenija, kjer je sodelovala pri več nagrajenih projektih.

Z majem se je Futuri pridružila Maša Crnkovič, ki je izkušnje prav tako pridobivala v digitalni agenciji Renderspace, pred tem pa na Hekovniku in raziskovalni agenciji GfK. Kot višja analitičarka, specialistka za analitiko in optimizacijo uporabniške izkušnje bo Futurinim naročnikom pomagala vzpostaviti tesnejši dialog s strankami ter razkrivala priložnosti, skrite v njihovih podatkih.

Futurina nova načrtovalka uporabniške izkušnje Kristina Vila je kariero začela kot urednica spletnih strani za različne medijske redakcije, nadaljevala pa kot informacijska arhitektka v podjetjih Najdi.si, TSmedia, Telekom Slovenije in načrtovalka uporabniške izkušnje v DLabs. V pogovoru z naročniki in s spoznavanjem njihovih potreb bo na Futuri snovala spletne strani in mobilne aplikacije.