• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epica z novo direktorico trženja do večje prepoznavnosti v ZDA

Ekipi mednarodnega tekmovanja v oglaševalski kreativnosti Epica Awards se je pridružila Emily Isovitsch kot direktorica trženja za Severno Ameriko. Na ta način želijo tudi v tem delu sveta spodbuditi zavest o nagradah Epica, ki so bile sprva »le« evropske.

Emily Isovitsch velja za pravo strokovnjakinjo na področju oglaševalskih nagrad – pred prihodom k Epici je bila izvršna direktorica nagrad ameriških Clio, ki prav tako nagrajujejo mednarodno oglaševalsko kreativnost, devet let pa je bila izvršna direktorica ameriške družbe The One Club, ki podeljuje nagrade za oglaševalsko odličnost. Bila je odgovorna tudi za upravljanje in organizacijo slavnostne podelitve nagrad The One Show kot tudi tedna kreativnosti Creative Week v New Yorku.

»Navdušena sem, da sem postala del ekipe Epice v njenem tridesetem letu. Njihova predanost nepristranski žiriji je v oglaševalski industriji brez primere in veseli me, da jim bom lahko pomagala, da bodo imeli najboljše leto do zdaj,« je ob tem izjavila Emily Isovitsch.

Joe Brooks, Epicin globalni direktor trženja, je prihod Isovitscheve pospremil takole: »Zaradi svojih izkušenj je Emily dragocena pridobitev za našo ekipo kot tudi za blagovno znamko Epica, za katero si bo prizadevala doseči še večjo prepoznavnost v ZDA.«