• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Damjana Kocjanc Fajfar prevzela vodenje agencije Arih Dinamik

Butična kreativna agencija Arih Dinamik, ki jo je ustanovil Igor Arih, ima novo direktorico Damjano Kocjanc Fajfar. Agenciji se je kot direktor projektov pridružil tudi Tom Rudolf, ki je bil do nedavno direktor strateškega marketinga pri Amisu.

Damjana Kocjanc Fajfar in Tom Rudolf.

Igor Arih, lastnik agencij Arih Statik in Arih Dinamik, se je odločil za temeljito reorganizacijo podjetij, pri čemer se bo agencija Arih Dinamik ukvarjala izključno z dinamičnimi komunikacijami, strateškim razvojem in kreativnim procesom, ki ga je natančno opisal v svoji knjigi Iz mojih čevljev: osnove dinamičnih komunikacij (leta 2012 je izšla pri Marketing magazinu). Knjiga je v dopolnjeni izdaji izšla letos v Srbiji pod naslovom Budi voda in bila kmalu razprodana, zato je zdaj v distribuciji druga naklada.

Arih še vedno ostaja kreativni direktor, vodenje Arih Dinamika pa je zaupal Damjani Kocjanc Fajfar, ki ima dolgoletne izkušnje s področja marketinga in tržnega raziskovanja. Pred prihodom na Arih Dinamik je v agenciji za digitalni marketing Red Orbit skrbela za poslovni razvoj digitalne analitike in njeno implementacijo v strateško poslovno odločanje, pred tem je bila pet let direktorica tržnoraziskovalne družbe Ipsos Slovenija, še pred tem pa je bila dolgoletna direktorica raziskav na Mediani.

Pri razvoju agencije Arih Dinamik se ji je pridružil Tom Rudolf, ki bo skrbel za njenega največjega naročnika, podjetje T-2. Rudolf je bil zadnjih deset let direktor strateškega marketinga v družbi Amis, pred tem pa je bil prav tako deset let direktor naročnikov v agenciji Grey.

Med ključnimi naročniki agencije Arih so poleg T-2 še Adriatic Slovenica, Hood Burger, Lekarna Ljubljana, Iskra in drugi.