• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mitja Grebenjak zdaj art direktor v agenciji PM, poslovni mediji

Mitja Grebenjak, art direktor, kreativec in avtor mnogih nagrajenih digitalnih akcij in projektov, se je po dveh letih umetniškega vodenja v digitalni agenciji Renderspace pridružil ekipi agencije za vsebinski marketing PM, poslovni mediji.

Mitja Grebenjak je prevzel vodenje in razvoj strateškega digitalnega oddelka v agenciji PM, poslovni mediji. (Foto: Primož Zanoškar)

Mitja Grebenjak se od začetka kariere, med drugim je bil soustanovitelj agencije Sonce.net, ukvarja predvsem z oblikovnimi in kreativnimi izzivi v digitalnem okolju. 

Trikrat je bil član žirije na SOF-u in tudi žirije Outstanding 2013. Soustvarjal je za različne domače in mednarodne blagovne znamke, med drugim za Simobil, Wrigley, Citroën, ORTO, Petrol, zavarovalnico Ergo, Gorenjska banko, Valamar in številne druge. V agenciji PM, poslovni mediji je prevzel vodenje in razvoj strateškega digitalnega oddelka.