• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidl Slovenija okrepil ekipo za tržno komuniciranje

V ekipah oglaševanja in odnosov z javnostmi podjetja Lidl Slovenija je z avgustom prišlo do nekaterih kadrovskih sprememb.

Z leve proti desni so Nina Leskovar, Karmen Mlinar in Valentin Bufolin.

Službi za odnose z javnostmi se je kot upravljavka digitalnih medijev pridružila Nina Leskovar, ki je prej več let skrbela za digitalno komuniciranje in spletne projekte na Mercatorju. Na tem mestu je nadomestila Karmen Mlinar, digitalno komunikatorko in vodjo spletnih projektov v Studio Moderna, ki je februarja letos prešla k Lidlu. Mlinarjeva bo odslej odgovorna za digitalno oglaševanje in spletne projekte.

Ekipo je okrepil tudi Valentin Bufolin, prej mednarodni vodja blagovnih znamk LiveActive, Rovus in Shark v podjetju Studio Moderna. V Lidlu je prevzel naloge svetovalca na področju tržnega komuniciranja.