• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mitja Petrovič je novi direktor za poslovni in vsebinski razvoj festivala Zlati boben

Mitja Petrovič, veteran oglaševalske industrije, je bil imenovan na mesto direktorja za poslovni in vsebinski razvoj festivala Zlati boben, kjer bo pomagal Barbari Krajnc, izvršni direktorici festivala, pri imenovanju in izboru letošnje žirije ter oblikovanju festivalskega programa in izboru ključnih govorcev.

Mitja Petrovič, direktor za poslovni in vsebinski razvoj festivala Zlati boben

Barbara Krajnc, izvršna direktorica festivala Zlati boben, je ob imenovanju dejala: »Mitja je veteran oglaševalske industrije, priznan in spoštovan strokovnjak in mentor, ki ima veliko izkušenj v kreativni industriji, še posebej z delom v agencijah, za kar je bil tudi večkrat nagrajen. Zelo sem vesela, da je Mitja z nami, in menim, da bo njegov doprinos letošnjemu Zlatemu bobnu zelo dobrodošel in cenjen.«

Mitja Petrovič, direktor za poslovni in vsebinski razvoj festivala Zlati boben, je svoje imenovanje komentiral: »Pravzaprav sem otrok Zlatega bobna – tipični predstavnik generacije, ki je prve korake v oglaševanju naredila v Portorožu. Zato sem ponosen, ker bom lahko pomagal Barbari in festivalu.«

Pred imenovanjem je Mitja Petrovič več let vodil agencijo Publicis Groupe Slovenia. V zadnjih desetih letih je uspel kreativni butik spremeniti v uspešno, moderno oglaševalsko agencijo z mednarodnimi standardi in lokalno kreativno odličnostjo. Svojo strokovnost je izpopolnil na številnih mednarodnih delavnicah o strateškem načrtovanju, holističnem in nalezljivem komuniciranju. Bil je član Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, član žirij številnih nacionalnih in mednarodnih oglaševalskih festivalov (Zlati boben, Effie, Eurobest, SOF), ter prejel nagrade na festivalih Epica, Cannes Lions, Moscow Festival, Crest, Zlatem bobnu in Slovenskem oglaševalskem festivalu. Marca 2010 je s strani Slovenske oglaševalske zbornice prejel naziv Oglaševalska osebnost leta. Istega leta je postal edini Evropejec, ki je prejel posebno nagrado za razvoj agencije Publicis Lions. V oglaševanje ga je v 90-ih pritegnila obsesija z radijskimi oglasi za kar je prejel njegovo prvo nagrado zlati boben leta 1993. Pred kariero v oglaševanju je študiral arheologijo na Univerzi v Ljubljani.