• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija Bruketa & Žinić OM z novim glavnim kreativnim direktorjem

Z decembrom se je zagrebški tržno-komunikacijski agenciji Bruketa & Žinić OM pridružil Siniša Waldinger, ki je postal partner agencije in prevzel funkcijo glavnega kreativnega direktorja skupine. To je že druga kadrovska okrepitev agencije v zadnjih nekaj tednih, saj je v oktobru vanjo prišel kreativni direktor Dragan Lakićević iz agencije Grey Worldwide Zagreb.

Siniša Waldinger, partner in glavni kreativni direktor v agenciji Bruketa & Žinić OM.

Siniša Waldinger je svojo kariero v svetu tržnega komuniciranja začel leta 1995 v agenciji BBDO Zagreb, kjer je od tekstopisca in zatem kreativnega direktorja napredoval do izvršnega kreativnega direktorja in člana uprave, odgovornega za kreativni ugled agencije. Na svoji osemnajsletni oglaševalski poti je sodeloval s številnimi hrvaškimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, kot so Jamnica, Jana, Karlovačka pivovara, American Express, Pepsi, Wrigley, Henkel, Adidas in druge. Za svoje delo je prejel številne domače in mednarodne strokovne nagrade ter priznanja in bil član mnogih žirij na tekmovanjih kreativne odličnosti.

Kot je ob tem povedal Davor Bruketa, soustanovitelj in kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić, si želijo v agencijo pritegniti največje strokovnjake iz regije, da bi bili bolj konkurenčni na tujih tržiščih, kjer so že prisotni ali šele vstopajo nanje.