• Facebook
  • Twitter
  • RSS

IABC Slovenija: Komunikatorji ključni pri uresničevanju poslovnih idej

IABC Slovenija je v tokratnem srečanju »V sredino«, v okviru okrogle mize z naslovom »Inovativno komuniciranje poslovnih idej«, gostil direktorje mladih uspešnih slovenskih podjetij, ki so vsak zase ustvarili svetovno prepoznano blagovno znamko.

Gostje srečanja IABC Slovenija: Tomaž Lorenzetti, Andraž Jerič in Alenka Repič

Na okrogli mizi so sodelovali Tomaž Lorenzetti, ki s platformo LinkedAge skuša starostnikom zagotoviti izmenjavo varovanih stanovanj v Evropi in jim tako polepšati njihovo starost, Alenka Repič, ki s kreativno manufakturo Kaaita svoje izdelke prodaja že kupcem na daljnem vzhodu in Andraž Jerič, ki je prijatelju Elvisu Haliloviču pomagal zbrati več kot 100.000 ameriških dolarjev preko portala Kickstarter za Ondu stenop fotografske aparate.

Alenka Repič, Kaaita je med drugim izpostavila: »Mediji v tujini so veliko bolj specializirani ter jih male zgodbe ljudi in izdelkov iz drugih držav zelo zanimajo. Preprosto dajo ti priložnost, da se predstaviš.«

»Uporaba celotnega spleta družbenih medijev pri komuniciranju novih poslovnih idej je nujna. Taktika komuniciranja v našem primeru so bila čustva«, je poudaril Andraž Jerič, Ondu.

»Družbene medije smo izkoristili za pridobivanje kontaktov, analizo prve ciljne javnosti in ustvarjanje prvih kontaktov«, je povedal Tomaž Lorenzetti, LinkedAge in dodal »šele nato smo lahko pričeli z osebnimi predstavitvami, ki so bile podprte z vsemi mediji.«

Govorci okrogle mize so v sejni sobi družbe Petrol, ki je gostila srečanje, večkrat izpostavili pomembnost prilagajanja komunikacije posamezni ciljni javnosti in natančno raziskavo specializiranega dela trga ter oblikovanje kakovostne adreme naslovnikov.