• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odnosi z javnostmi se dogajajo na spletu

V kolikor želi stroka odnosov z javnostmi ostati v koraku s časom se mora osredotočiti na takšen PR, ki naročniku zagotavlja rezultate in z njimi upraviči naročnikovo investicijo.

(Foto: Dreamstime)

John Hall, izvršni direktor podjetja Digital Talent Agent pravi, da se današnji odnosi z javnostmi dogajajo na spletu. Tisti, ki PR prakticirajo pa morajo dodatno obvladati vsebinski marketing in optimizacijo spletnih mest. Prav tako je treba upoštevati, da naročniki pričakujejo rezultate. S spletnimi orodji kot so Google AnalyticsDoubleClick Ad PlannerWhoReTweetedMe in Klout se da dokaj enostavno preveriti, kje so dodatne priložnosti in kakšni so rezultati dela.

Ker je prihodnost na spletu, dodaja Hall, tiskani mediji postajajo nekoliko zastareli. Danes namreč ni pomembno samo na kateri strani v časopisu se je pojavil članek ampak ali je zaokrožil po spletu. K temu pripomorejo tudi družbena omrežja. Če pa vsebina slučajno ne doseže želene izpostavljenosti, so tukaj še zmeraj »vsebinski zbiralniki« kot na primer Zite, ki pomagajo izbrano vsebino ponuditi ciljni javnosti.