• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velenjski knapi s provokativnim koledarjem 2013

(Foto: Aleksander Kavčnik)

Premogovnik Velenje je letos pripravil prav posebno prednovoletno »darilce« - provokarivni koledar »Knapi 2013: Stojimo trdno in pokončno do leta 2054.« Navdih za koledar sta bili dve dejstvi. Mediji so odgovorne vse pogosteje spraševali o zalogah premoga, poleg tega pa so letos v družbi HTZ, ki je hčerinska družba Premogovnika Velenje, izdelali posebne spodnjice za rudarje.

(Foto: Aleksander Kavčnik)

Tadeja Jegrišnik, vodja službe za odnose z javnostmi v Premogovniku Velenje, je povedala, da so zato rudarje fotografirali oblečene v spodnje perilo z napisi »Imamo dovolj zalog«, »Stojimo trdno in pokončno do leta 2054« in podobno.

Koledar je bil v celoti izpeljan v interni produkciji poslovnce skupine Premogovnik Velenje.

Oblikovanja koledarja je delo Anje Forštner iz studia HTZ Velenje.

Projekt so podkrepili tudi z modno revijo, ki so jo konec novembra v Muzeju premogovništva Slovenije uprizorili za svoje poslovne partnerje. Na njej so predstavili novosti blagovne znamke MÓDEO, ki prodajne uspehe doživlja tudi na eksternih trgih, torej zunaj Premogovnika Velenje. Po premogovniški modni pisti so se rudarji sprehodili v obsežni kolekciji delovnih in športnih oblačil ter oblačil za prosti čas, predstavili pa so tudi spodnje perilo, ki so ga v HTZ Velenje razvili posebej za rudarje. Da so vse skupaj zastavili na pravi način, pričajo tudi pozitivni odzivi tako sodelavcev v podjetju kot tudi širše javnosti. »Veliko pozornosti je doživel ples rudarjev na svetovno znano uspešnico Gangnam Style, ki so ga zaplesali na modni reviji v Muzeju premogovništva Slovenije.

Koledar in spodnjice s provokativnimi napisi, vražje gate, kot so jih poimenovali, je mogoče naročiti preko spleta, v Razstavno-prodajnem salonu HTZ Velenje in v Muzeju premogovništva Slovenije v Velenju, celoten projekt pa ima tudi dobrodelno noto. »Odločili smo se namreč, da zbrana sredstva od prodaje koledarja podarimo Gasilski zvezi Šaleške doline, ki se je s svojimi 3.000 člani ponovno izkazala pri odpravi posledic stoletnih poplav, ki so močno prizadele Šaleško dolino,« je še povedala Tadeja Jegrišnik.

 

Več v Marketing magazinu #380

Na revijo se lahko naročite tukaj: obrazec