nika rakonjac moje delo
Aktualno

Najpomembnejši je pristop »ena na ena«

O internem komuniciranju v času krize smo se pogovarjali tudi z Niko Rakonjac, vodjo strateškega marketinga v podjetju Styria digital marketplaces, ki med drugim upravlja spletni portal Moje delo Poudarja, da je pri komuniciranju pomemben osebni pristop.

Po besedah Nike Rakonjac se pri Moje delo dobro zavedajo, s kako velikimi poslovnimi in posledično tudi komunikacijskimi izzivi se v teh časih soočajo podjetja. Zato so zanje pripravili brezplačno anketno predlogo, s katero lahko izvedejo interno raziskavo organizacijske klime. »Odzvalo se je že skoraj 90 podjetij, kar kaže na to, kako aktualna in v ospredju je ta tematika. Sodelujoča podjetja so s tem prejela uporabne informacije o počutju in potrebah svojih zaposlenih. Te informacije jim pomagajo pri vsakodnevnem delu v času gospodarskih izzivov, povezanih s koronavirusom, in v prihajajočem negotovem obdobju,« pravi Rakonjčeva.

Ljudje morajo razumeti vzroke za ukrepe

Anketa, ki so jo opravili tudi med svojimi zaposlenimi, je pokazala, da je ustrezna komunikacija ključnega pomena. »Pomembno je, da je podjetje pri komuniciranju sprememb čim bolj transparentno, ažurno in pojasnjujoče – da lahko ljudje razumejo vzroke ukrepov –, ter da ob tem poda tudi načrte za naprej. Da bi se čim bolj izognili negativni konotaciji pri komunikaciji sprememb, je izredno pomemben pristop 'ena na ena'. Z ljudmi je treba komunicirati osebno, pojasniti podrobnosti in pristopiti kot človek do človeka,« je še pojasnila.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji