• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najpomembnejši je pristop »ena na ena«

O internem komuniciranju v času krize smo se pogovarjali tudi z Niko Rakonjac, vodjo strateškega marketinga v podjetju Styria digital marketplaces, ki med drugim upravlja spletni portal MojeDelo.com. Kot poudarja, je pri komuniciranju pomemben predvsem osebni pristop.

Po besedah Nike Rakonjac se pri MojeDelo.com dobro zavedajo, s kako velikimi poslovnimi in posledično tudi komunikacijskimi izzivi se v teh časih soočajo podjetja. Zato so zanje pripravili brezplačno anketno predlogo, s katero lahko izvedejo interno raziskavo organizacijske klime. »Odzvalo se je že skoraj 90 podjetij, kar kaže na to, kako aktualna in v ospredju je ta tematika. Sodelujoča podjetja so s tem prejela uporabne informacije o počutju in potrebah svojih zaposlenih. Te informacije jim pomagajo pri vsakodnevnem delu v času gospodarskih izzivov, povezanih s koronavirusom, in v prihajajočem negotovem obdobju,« pravi Rakonjčeva.

Ljudje morajo razumeti vzroke za ukrepe

Anketa, ki so jo opravili tudi med svojimi zaposlenimi, je pokazala, da je ustrezna komunikacija ključnega pomena. »Pomembno je, da je podjetje pri komuniciranju sprememb čim bolj transparentno, ažurno in pojasnjujoče – da lahko ljudje razumejo vzroke ukrepov –, ter da ob tem poda tudi načrte za naprej. Da bi se čim bolj izognili negativni konotaciji pri komunikaciji sprememb, je izredno pomemben pristop 'ena na ena'. Z ljudmi je treba komunicirati osebno, pojasniti podrobnosti in pristopiti kot človek do človeka,« je še pojasnila.