• Facebook
  • Twitter
  • RSS

22. SKOJ: Pet nagrad prizma za odličnost v komuniciranju

Na 22. Slovenski konferenci za odnose z javnostmi (SKOJ) so včeraj nagradili najboljše slovenske komunikacijske primere.

Foto:Žiga Intihar

Nagrade Prizma, ki jih Slovensko društvo za odnose z javnostmi  (PRSS) podeljuje komunikacijskim projektom za odličnost v odnosih z javnostmi, so podelili v petih kategorijah.

Za program internega komuniciranja je prizmo dobilo Gorenje s projektom »GoInnovate«, Ljubljanske mlekarne in agencija Taktik pa za celoviti komunikacijski program s kampanjo »S posluhom za jutri«. V kategoriji specifični komunikacijski program so slavili Fakulteta za varnostne vede, Javna agencija RS za varnost prometa, Mestna občina Ljubljana in agencija Taktik za s kampanjo »Parkiraj izgovore drugam! Ne na mesta, rezervirana za invalide«, Lidl Slovenija, agencija Taktik in Ekošola pa v programu družbene odgovornosti s projektom »Hrana ni za tjavendan«. V kategoriji uporaba komunikacijskih veščin, orodij in medijev je zmagal A1 Slovenija s kampanjo »Radio hodnik«.