• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Apropó – priložnost za mlade komunikatorje

5. decembra 2018 bo v prostorih družbe za strateško komuniciranje Propiar drugi Apropó, ki ga imenujejo tudi »boot camp« odnosov z javnostmi. Tokratna izvedba se osredotoča na krizno komuniciranje.

Apropó je po besedah izvršne direktorice Anje Petrovčič, sicer strokovnjakinje za interno komuniciranje in družbeno odgovornost, projekt, namenjen vsem mladim, ki se želijo pobližje srečati s stroko ter v sklopu brezplačnih predavanj in delavnic pridobiti različna praktična znanja. »Študentom in mladim zaposlenim želimo na poučen in zanimiv način približati svet odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja. Ugotavljamo namreč, da veliko študentov pri formalnem izobraževanju velikokrat pogreša stik s stroko ter da jim v času izobraževanja primanjkuje predvsem praktičnih izkušenj, ki pa so na današnjem trgu dela ključnega pomena.«

V sklopu projekta bodo brezplačna predavanja in delavnice, s katerimi želijo udeležencem ponuditi realni vpogled v delo odnosov z javnostmi. Udeleženci se bodo prav tako lahko preizkusili v vlogi sodelavca agencije, saj bodo vsakemu udeležencu ponudili dvotedensko prakso. »Apropó predstavlja odlično priložnost za nas, da se povežemo z generacijami, ki v agencijo prinesejo nov val mladosti, energije, radovednosti in želje po uspehu. Kot strokovnjakom za strateško komuniciranje nam je namreč zelo pomembno, da poznamo potencialne bodoče zaposlene in da smo z njimi v čim tesnejšem odnosu,« je še dodala Petrovčičeva.

Več o projektu si lahko preberete tukaj.