• Facebook
  • Twitter
  • RSS

10 let podjetja Lin&Nil

Podjetje Lin&Nil, ki ga pod blagovno znamko Andreja vodi priznana slovenska komunikatorka Andreja Jernejčič, v teh dneh praznuje deseto obletnico delovanja. Ob tem jubileju je izdala svojo četrto knjigo, priročnik 10 x 10 zapovedi za uspešen piar in dober javni nastop.

»Pol komuniciranja je poslušanje in tega se najmanj zavedamo.«

Dogodek in predstavitev knjige so s svojimi kratkimi govori obeležili tudi številni gospodarstveniki, ki so z Jernejčičevo sodelovali v preteklem desetletju. Med drugim so se ji poklonili Franjo Bobinac (Gorenje), dr. Danica Purg (IEDC-Poslovna šola Bled), Tanja Skaza (Plastika Skaza) in Janez Škrabec (Riko). »Za vsako uspešno žensko ne stoji le ona sama, ampak predvsem ljudje okoli nje, njeni naročniki, s katerimi raste, ki ji zaupajo in jo podpirajo, predvsem pa ji vselej dajejo take izzive, da nadgrajuje izkušnje in napreduje,« je na predstavitvi povedala Jernejčičeva.

Prednostna naloga še vedno oblikovanje in ustvarjanje vsebin

O njeni menedžerski in piarovski poti smo se z Jernejčičevo pogovarjali tudi v avgustovski, 447. številki Marketing magazina. Kot lahko vidite na fotografiji (torte), je bila pravzaprav na naslovnicah dveh MM-ov. Mimogrede, kot velika ljubiteljica psov je svoje podjetje poimenovala po dveh psičkih, ki ju je imela takrat. »Čeprav sem takrat že imela dolgoletne izkušnje in določeno prepoznavnost, se mi še ni zdelo primerno, da bi podjetje poimenovala Andreja in se izpostavila v tolikšni meri. A po nekaj letih so mi kolegi svetovali, naj vseeno dam večji poudarek sami sebi, ker sem že toliko ustvarila. Zato sem se tudi odločila za lastno blagovno znamko Andreja. Imam ekipo prekrasnih sodelavcev, ki pa se ne želijo izpostavljati in v ospredju sem vedno jaz sama, saj sem vpeta v prav vse projekte. Zame prednostna naloga ni vodenje ljudi, temveč oblikovanje in ustvarjanje vsebin,« je v intervjuju za MM povedala Jernejčičeva.