• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Je res vsaka publiciteta dobra publiciteta?

Na splošno velja, da je še tako slaba publiciteta - dobra. Na Londonski šoli za odnose z javnostmi so številni komunikatorji iz prve roke izvedeli, da vse ni tako črno-belo. O tem se boste lahko prepričali novembra, ko se začne trimesečni program 25. generacije LSPR. Tudi letos omogočamo izobraževanje na daljavo.

Program LSPR ponuja udeležencem širok nabor vseh znanj, ki so danes potrebna za vodenje in upravljanje odnosov z javnostmi. 

Poudarek in temelj izobraževanja LSPR je praktično znanje (»teoretikov« imamo v Sloveniji preveč, učinkovitih praktikov pa premalo), zato so vsi naši predavatelji večletni praktiki na svojem področju. Med njimi so številna znana imena, kot so Ksenija BenedettiCene Grčar, mag. Aleksander SalkičDenis OštirZdravko ZupančičDarja Zgonc in John Dalton. Med udeleženci LSPR-ja so tako predstavniki malih podjetij kot tudi mednarodnih korporacij s skupnim ciljem: učiti se od najboljših in pridobljeno znanje uporabiti. 

Udeleženci vsako predavanje ocenijo. Povprečna ocena predavateljev je 4,6 (1-5). Ocene služijo kot izhodišče za stalno nadgrajujevanje programov, obenem pa smo ves čas na preži za novimi uporabnimi znanji, ki jih mora usvojiti sodobni strokovnjak za odnose z javnostmi. Verjamemo, da je zastarelim programom odklenkalo.

Prijavite se že danes, tukaj.