• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SKOJ: Sedem nagrad prizma za odličnost v komuniciranju

Na 21. Slovenski konferenci za odnose z javnostmi (SKOJ) so sinoči nagradili najboljše slovenske komunikacijske primere.

Foto: Žiga Intihar

Nagrade Prizma, ki jih Slovensko društvo za odnose z javnostmi  (PRSS) podeljuje komunikacijskim projektom za odličnost v odnosih z javnostmi, so bile letos podeljene v petih kategorijah. Za program internega komuniciranja je prizmo dobila družba A1 Slovenija za projekt od »Si.mobila do A1«, v kategoriji celovitih komunikacijskih programov pa Luka Koper za projekt »6 x 60«. V kategoriji programov upravljanja sprememb je slavila Propiar, družba za strateško komuniciranje, in sicer za ohranjanje javne podobe vrhunskega športnika v krizni okoliščini. Agencija je prejela nagrado tudi v kategoriji uporabe komunikacijskih veščin, orodij in medijev, in sicer za projekt »Od 0 do 2.864«.

 V kategoriji specifičnih komunikacijskih programov je zmagala Luna TBWA, za akcijo »Heroji furajo v pižamah«. Akcijo so organizatorji nagradili tudi s posebno nagrado za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost. Pristop je nagrado za »#ZA ženske v znanosti« prejel v kategoriji družbene odgovornosti.

Na študentskem natečaju »Inkubator PRiložnosti 2018«, v sklopu katerega so mladi komunikatorji predstavili svoje inovativne rešitve na področju komuniciranja, je zmagala komunikacijska rešitev »»Pr(a)vi prijatelj, ko ga potrebujem« Neže Hrovat.