• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pet razlogov za neučinkovitost komunikatorjev

Čas je dragocena in draga dobrina. Raziskava PR Trendmonitor je pokazala, da ga komunikatorji po nepotrebnem največ zapravljajo s slabo interno komunikacijo in organizacijo.

Foto: Pixabay

V raziskavi je sodelovalo 987 nemških strokovnjakov s področja odnosov z javnostmi, ki so navedli po njihovem mnenju najpogostejše vzroke za neučinkovitost in (večno) pomanjkanje časa. Največ (59 odstotkov) jih je navedlo različna usklajevanja oziroma usklajevalne vozle, kot so usklajevanja z naročniki in interna komunikacija. Kot poudarjajo sami raziskovalci, delo v odnosih z javnostmi vključuje veliko usklajevanja. Za to so v veliko primerih »krivi« nejasno zastavljeni cilji (44 odstotkov), ki lahko vsakdanje delo spreobračajo na raven tavanja v temi. Ustrezni cilji se postavijo z brifom in na sestankih, te pa je kot vzrok za neučinkovitost navedlo 43 oziroma 42 odstotkov sodelujočih. Na petem mestu so z 42 odstotki administrativne naloge, kot sta poročanje in vzdrževanje baze podatkov. Te so sicer nujne, a ne ravno na lestvici najljubših opravil.

Pozneje na lestvici najdemo še vzroke, kot so spreminjanje delovnih nalog med projektom. Te prekinejo ustaljen proces in zahtevajo ponovno reorganizacijo dela. Vsej dostopni avtomatizaciji navkljub se še vedno pojavlja objavljanje vsebin na različnih kanalih z različnimi orodji. Raziskovalci zato kot nujno navajajo optimizacijo procesov. Na časovno učinkovitost pa pogosto vpliva tudi človeški dejavnik. Vsak peti sodelujoči dvomi o vodstvenih sposobnostih svojega vodje.

Izsledki raziskave so bili prvotno objavljeni tukaj.