• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Začenja se tekma za Zlato pero 2018

Tokratno tekmovanje za odličnost v komuniciranju Zlato pero ima 28 kategorij v štirih sklopih, med katerimi so tudi študentske. Prijavite se lahko do 30. januarja 2018.

Priznanje Zlato pero podeljuje mednarodno združenje IABC, ki že več kot 40 let nagrajuje najboljša komunikacijska dela z vsega sveta. »Številnim slovenskim kolegom je prineslo IABC-jevo ocenjevanje ugledno mednarodno strokovno priznanje, koristne povratne informacije žirije, učinkovito vajo iz strateškega načrtovanja in nepozabno izkušnjo,« pravi Saša Islamović, član uprave IABC Slovenija.

Od leta 1993 so slovenski komunikatorji prejeli 102 nagradi na svetovni in 50 na evropski ravni. Nazadnje so bili slovenski prijavitelji nagrajeni s tremi zlatimi peresi. Žirijo so prepričali Lidl Slovenija in PM, poslovni mediji za Lidlovo revijo Preprosto, Maja Oven iz družbe BTC in Milena Prša iz agencije Pristop za BTC-jev program spodbujanja kolesarjenja v Sloveniji ter Vita Kernel, Saša Islamović, Janja Ošlaj in Blaž Ulcej iz Studia Kernel za projekt »Dobrodošli« (»Welcome«).

Več o ocenjevanju in dobrih praksah si lahko preberete na tukaj.