• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pivo kot sredstvo izboljševanja meddržavnih odnosov

Škotska butična pivovarna BrewDog namerava odpreti »Lokal na robu«. Lociran bo točno na ameriško-mehiški meji v ameriški zvezni državi Teksas.

Foto: BrewDog

Za Donalda Trumpa je rešitev v postavljanju zidu, za BrewDog pa v ponudbi piva. S potezo oziroma potegavščino poudarjajo sodelovanje in vključenost. James Watt, soustanoitelj pivovarne, je v sporočilu za javnost zapisal, da pivovarna čaka le še dovoljenja lokalnih oblasti. »Zid bo težje zgraditi, če je na poti BrewDogov lokal. Pivo je unvierzalni jezik. Ima zapuščino in tradicijo, daljšo od večine sodobnih držav. Z »Lokalom na robu« želimo zbližati različne kulture,« napoveduje Watt. V lokalu bodo stregli tako piva ameriških kot tudi mehiških butičnih pivovarjev in seveda tekilo.

BrewDog je znan po svojih skrajnih marketinških prijemih. Več o njih izveste v knjigi Startup, d.o.o, Manifest drznega podjetništva za 21. stoletje, ki jo je MM izdal v sodelovanju z založbo Totaliteta. V knjigi Watt na podlagi izkušenj in pankerske filozofije poda svoj pogled na podjetništvo.

Knjigo Startup, d.o.o, Manifest drznega podjetništva za 21. stoletje  lahko naročite: [email protected]. Cena je 25 EUR (DDV in poštnina všteta).