• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako do več objav v medijih z vidika piarovcev

Da bi podjetjem pomagali do pozitivne publicitete, so v agenciji Fenomena komunikacije pripravili e-knjigo Kako do objav v medijih. Zasnovala in uredila jo je direktorica Anja Horvat Jeromel. V knjigi nasvete podaja še šestnajst izkušenih slovenskih piarovcev.

E-knjiga Kako do objav v medijih predstavlja različne vidike povečevanja medijske prepoznavnosti  s stališči strokovnjakov za odnose z javnostmi. Ponuja dodatne ideje za povečanje publicitete oziroma pridobitev večjega števila objav v medijih. Pomaga razumeti, kaj novinarje najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oziroma njegovih storitvah ali izdelkih. Predstavlja izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najodmevnejše.

Svoje nasvete in izkušnje predstavljajo Mateja Čotar (UniCredit Bank), Nataša Japelj (Skaza), Sabrina Povšič Štimec (RTV Slovenija), Igor Furst (S&T), Jelka Novak Katona (SKB banka), Urška Ojsteršek (Petrol), Petra Juvančič (Vzajemna), Jana Lutovac Lah, Laura Smrekar (Competo), Nastja Kramer (Malinca), Tine Lavrič (SIQ), Barbara Režek (Had), Irena Pavčič (IPPR), Edita Krajnović (Mediada) in Nina Orel.

Knjigo si je mogoče naložiti na naslednji povezavi.