• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovenski komunikatorji osvojili tri zlata peresa IABC

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev (IABC) je razglasilo prejemnike letošnjih nagrad zlato pero za odličnost v komuniciranju. Med 227 nagrajenimi projekti iz šestnajstih držav so tudi trije slovenski.

V kategoriji publikacij sta zlato pero prejela Lidl Slovenija in PM, poslovni mediji, ki soustvarjata Lidlovo revijo Preprosto. Revija izhaja že tretje leto, pravkar je izšla njena peta, pomladna številka. Žirija IABC je še posebej izpostavila strokovnost revije, vrhunsko produkcijo in izvirne fotografije, ki učinkovito prenašajo sporočilo.

Zlato pero v kategoriji korporativne družbene odgovornosti sta dobili Maja Oven iz družbe BTC in Milena Prša iz agencije Pristop za BTC-jev program spodbujanja kolesarjenja v Sloveniji.

V kategoriji vladnih odnosov so bili z zlatim peresom nagrajeni Vita Kernel, Saša Islamović, Janja Ošlaj in Blaž Ulcej iz Studia Kernel za projekt »Dobrodošli« (»Welcome).

Nagrade bodo podelili 13. junija 2017 v okviru svetovne konference IABC v Washingtonu.