• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razpis: PRiložnost za mlade komunikatorje

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) in Lidl Slovenija sta pripravila študentski natečaj »Inkubator PRiložnosti 2017«. Ustvarjalci najboljših rešitev prejmejo bone za nakupovanje v Lidlu v vrednosti 300 evrov.

Foto: Pixabay

Študenti lahko posamezno, v dvojicah ali v skupini predstavijo svoje inovativne rešitve na področju komuniciranja. S komunikacijskim načrtom morajo odgovoriti na zastavljeni izziv – Kako med študente razširiti glas, da je Lidl trgovina s kakovostno in raznovrstno ponudbo, kjer vsak študent lahko najde vse, kar potrebuje?

Vsi sodelujoči bodo prejeli vstopnice za Slovensko konferenco o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki bo 20. in 21. aprila 2017 v Portorožu. Najboljši bodo prejeli nagrado Mini Prizma, ki vključuje bone za nakupovanje v Lidlu v vrednosti 300 evrov.

Rok za sodelovanje v natečaju se izteče 28. marca 2017, svojo prijavo pa lahko študenti oddajo na spletni strani Slovenskega društva za odnose z javnostmi.

Več informacij in pogoji sodelovanja so dostopni na spletni strani piar.si.