• Facebook
  • Twitter
  • RSS

[ANKETA] Kakšna je vrednost komunikatorjev v Sloveniji?

Vrednost, ki jo imate komunikatorji v podjetjih, zagotovo ni majhna. Toda ali se to odraža tudi v višini vaše plače, v vašem statusu v podjetju, v vašem dostopu do vodstva in v tem, koliko vas v podjetju zares poslušajo? Vabimo vas, da izpolnite vprašalnik, kjer nam lahko zaupate, kako sami vidite svojo vrednost in položaj v podjetju.

Foto: Dreamstime

Revija Marketing magazin in podjetje za spremljanje in analizo medijev Kliping izvajata raziskavo s 320-stopinjskim pogledom na status in prioritete slovenskih komunikatorjev oziroma vseh, ki delujete na področju odnosov z javnostmi. Želimo izvedeti, koliko ste v podjetju cenjeni v primerjavi s kolegi v tržnem komuniciranju, kakšno odločevalsko moč imate, kako se je obseg vaših nalog v zadnjih letih spremenil in s katerimi največjimi izzivi se soočate.

Prosimo vas, da si vzamete 10 minut časa in (anonimno) izpolnite vprašalnik na tej povezavi. Vaši odgovori so pomembni, saj predstavljajo bistveni del slike o položaju komunikatorjev v Sloveniji!