• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dovolj nam je slabega piarja

Po nekajletnem premoru osvežen in posodobljen program edine prave šole za odnose z javnostmi se začne marca 2017. Prijave so že možne.

Trimesečni program 22. generacije Londonske šole za odnose z javnostmi (LSPR) se bo začel izvajati 14. marca 2017 v Ljubljani. Program je letos nekoliko prenovljen in posodobljen, udeležencem pa ponuja širok nabor vseh znanj, potrebnih za vodenje in upravljanje odnosov z javnostmi danes: osnove medijskega prava, odnose z mediji, upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov, vodenje projektov in produkcija, produktno, krizno interno in komuniciranje v družbenih omrežjih, retoriko in nastop pred kamero. Program je letos obogaten še s predavanji o digitalnih medijih.

Predavatelji LSPR so znani strokovnjaki, predvsem pa praktiki s področij, o katerih predavajo. Med njimi so številna znana imena, kot so Ksenija Benedetti, mag. Aleksander Salkič, Denis Oštir, Nina Tomažin, Božidar Novak, Noah Charney, Zdravko Zupančič in John Dalton.

 

Diplomanti z mednarodno priznano diplomo


Program LSPR poteka v obliki triindvajsetih programskih modulov izobraževalnega programa. Obsega teoretična znanja, podkrepljena z domačimi in tujimi primeri dobre prakse ter delavnicami, kjer se udeleženci sami preizkusijo pri kreiranju komunikacijskih vsebin.

Vsi udeleženci na koncu izobraževanja opravljajo izpit in prejmejo mednarodno priznano diplomo.


Program LSPR skrbno nadzira mednarodna strokovno-izobraževalna institucija PR Education Worldwide, zato je šolanje tudi mednarodno priznano, izvaja pa se po več kot 30 državah po svetu.

Program LPSR Slovenija v letu 2017 prevzema Medijski partner d.o.o, izdajatelj Marketing Magazina, ki organizira številne izobraževalne in strokovne dogodke. Medijski partner vsem udeležencem daje posebno garancijo: če s programom ali izvedbo ne boste zadovoljni, vam vrnemo stroške šolnine. Več o LSPR in programu si lahko preberete na povezavi, prijave pa so možne tukaj.

 

John Dalton: Od praznih obljub k transparentnosti

»To ni več stroka, obsedena s komuniciranjem z mediji, deluje veliko bolj holistično, z večjim razumevanjem o pomenu ugleda. Glavna sprememba je tudi odmik od praznih obljub k bolj transparentnemu načinu komuniciranja, ki se osredotoča na dodano vrednost blagovne znamke,« je o odnosih z javnostmi, ki so v preteklem desetletju prav tako doživeli velik preobrat, povedal John Dalton, direktor LSPR Worldwide, ki je tudi med predavatelji na slovenski različici šole.  Na vprašanje, kaj lahko pričakujejo udeleženci LSPR, pa je odgovoril: »Celoten pregled komunikacijskega dogajanja po svetu, zanimiv vpogled, kako deluje interakcija med blagovnimi znamkami in potrošniki ter kako se spreminja odnos med njimi.« Intervju z njim si boste lahko prebrali v novi številki MM-a, ki izide tik pred novoletnimi prazniki.