• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Promocija Zlatega bobna tudi letos v rokah Publicis One Slovenija in MSLGROUP

Mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se letos iz Portoroža seli v Ljubljano, bo ponovno združil moči z agencijskima mrežama Publicis One Slovenija in MSLGROUP CEE, ki bosta na več kot dvajsetih trgih skrbeli za njegovo promocijo.

23. Zlati boben bo med 18. do 21. oktobrom 2016 na ljubljanskem gradu. (Foto: M. Kastelic)

Miša Lukić, generalni direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo pri Publicis One, vidi v sodelovanju z Zlatim bobnom številne priložnosti. Kot pravi, festival odlikujejo visoka merila pri vrednotenju del, odlična žirija, sestavljena iz vrhunskih strokovnjakov, ter navdihujoče teme in številni predavatelji. »Zlati boben je vedno dobra priložnost, da si vzamemo nekaj dni premora od naše vsakodnevne rutine in se spomnimo na to, zakaj smo se zaljubili v naše delo,« dodaja Lukić.

Petra Mišič, starejša svetovalka pri Publicis One Slovenija in PR-direktorica Livecom MSLGROUP, ki bo odgovorna za koordinacijo partnerstva v več kot dvajsetih agencijah v mreži, pravi, da so lani začeli s povezovanjem in usklajevanjem dvanajstih držav, letos pa nadaljujejo s skoraj podvojenim številom držav. »To hkrati predstavlja izziv in tudi spodbudo za še bolj kreativno delo in še bolj homogeno povezovanje in sodelovanje vseh agencij v mreži,« meni Mišičeva.

Mojca Briščik, generalna direktorica festivala Zlati boben in direktorica Slovenske oglaševalske zbornice, dodaja, da Zlati boben prerašča okvire oglaševanja in vstopa v svet kreativnosti v širšem pomenu:»Da bodo ta in številne, prav tako pomembne spremembe, pozitivno zadonele in bile sprejete v vseh sedemintridesetih državah, kjer smo prisotni, smo se odločili sodelovanje s Publicis One in MSLGROUP obnoviti in ga še dodatno poglobiti.«