• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako dobra je v resnici ekološko pridelana hrana?

Švedska agencija Forsman & Bodenfors je na nedavnem festivalu kreativnosti Cannes Lions dobila veliko nagrado v skupini odnosov z javnostmi, in sicer za projekt »Ekološki učinek« (»The Organic Effect«) švedske trgovske družbe Coop.

Akcijo so zasnovali z namenom, da bi okrepili blagovno znamko Coop in zavedanje o ekološkem kmetovanju. Petčlansko družino so prosili, da za dva tedna spremeni prehranjevalne navade in z običajne hrane preide na 100-odstotno ekološko pridelano. Preden so začeli uživati ekološko pridelano hrano, so vzorci njihovega urina pokazali, da so imeli v svojih telesih osem različnih pesticidov, po le nekaj dneh »ekološkega« prehranjevanja pa so skoraj vse te kemikalije izginile. Akcija odnosov z javnostmi je dosegla 1,8 milijona ljudi po vsem svetu, Coop pa je to leto posloval najboljše v zadnjih dveh desetletjih.

»Hoteli smo izbrati zmagovalca, ki si je resnično zaslužil pozornost in bil zasnovan z mislijo na družbo – projekt, v ozadju katerega je bila preprosta, a močna ideja, njeni rezultati pa so bili odlični,« je povedal predsednik kanske žirije John Clinton, predsednik agencije za odnose z javnostmi Edelman, odgovoren za Kanado in Severno Ameriko.

Akcija »Ekološki učinek« je bila sicer že večkrat nagrajena, med drugim je na lanskem evropskem festivalu kreativnosti Eurobest dobila dve bronasti nagrafi, eno za odnose z javnostmi in drugo za interaktivna dela, v Cannesu pa je poleg velike nagrade dobila še zlato in srebrno.