• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rolex ima največji ugled med potrošniki

Mednarodni inštitut za ugled (Reputation Institute) je razkril rezultate letošnje raziskave Global RepTrak, ki meri ugled stotih najbolj cenjenih podjetij na svetu. Prva tri mesta so zasedla podjetja Rolex, The Walt Disney Company in Google.

Raziskava je splošno dojemanje mednarodnih podjetij v javnosti ocenjevala po sedmih dejavnikih, in sicer: izdelek ali storitev, inovacija, delovno okolje, upravljanje, državljanstvo, vodenje in delovanje. V raziskavo je bilo vključenih 100 podjetij, od tega jih je le šest prišlo v deseterico najboljših na vsakem od petnajstih preučevanih trgov.

V deseterici najuglednejših podjetij so tako poleg Rolexa, The Walt Disney Company in Googla še BMW Group, Daimler, Lego Group, Microsoft, Canon, Sony in Apple. Potrošniki so podjetje Rolex prepoznali kot mednarodnega vodjo med izdelki in storitvami, medtem ko je Apple ohranil prednost pri inovacijah in vodenju.

Izvršni partner mednarodnega inštituta za ugled Kasper Ulf Nielsen je ob tem povedal: »Raziskava RepTrak 100 dokazuje, da je za zmagovalca na mednarodnem trgu pomembno izpolnjevanje vseh sedmih dimenzij ugleda. Najboljša tri podjetja so dokazala močne ali odlične rezultate v vsaki izmed dimenzij. To pomeni, da potrošniki njihove izdelke in storitve pogosteje kupujejo in priporočajo drugim.«

Mednarodni inštitut za ugled je zbral več kot 240.000 ocen v prvem četrtletju letošnjega leta, ki so so jih podali potrošniki iz petnajstih držav (Avstralija, Brazilija, Kanada, Kitajska, Francija, Nemčija, Indija, Italija, Japonska, Mehika, Rusija, Južna Amerika, Španija, Velika Britanija in ZDA). Opazna sprememba na letošnji lestvici je odsotnost Volkswagna, katerega ugled je zaradi goljufanja pri merjenju izpuhov škodljivih snovi močno upadel.

Vir: Marketing Magazine UK