• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencije, udeležite se konference PRO.PR s popustom!

Predstavniki slovenskih agencij za odnose z javnostmi in oglaševalskih agencij se lahko regijske konference za odnose z javnostmi PRO.PR, ki bo med 7. in 10. aprilom 2016 v Budvi v Črni gori, udeležite s popustom v višini 100 evrov.

Redna cena za tridnevno konferenco sicer znaša 595 evrov, za slovenske agencije pa 100 evrov manj, torej 495 evrov.

Na letošnji, že 14. izvedbi konference PRO.PR bo nastopilo 21 komunikacijskih strokovnjakov iz regije in sveta, ki bodo svoje znanje in izkušnje delili na 16 predavanjih in štirih delavnicah. Med predavatelji organizator konference, agencija Apriori komunikacije iz Zagreba, izpostavlja Isabel Evans, ki je pri Facebooku odgovorna za partnerstva z agencijami in bo govorila o tem, kako lahko Facebook in Instagram okrepita komuniciranje podjetja, prof. dr. Georga Dietra Herbsta in prof. dr. Thomasa Musiolika z Univerze v Berlinu, ki se bosta posvetila upravljanju odnosov v digitalnih medijih, Ireno Šarić Dombaj, direktorico korporativnega komuniciranja za jadransko regijo pri L'Orealu Adria-Balkans, ki bo primerjala globalno in lokalno korporativno komuniciranje, in Geira Aasena, direktorja marketinga in prodaje v podjetju TargetEveryOne iz Norveške, ki bo govoril o učinkovitem komuniciranju in marketingu v digitalnem prostoru.

Več informacij o konferenci najdete na spletni strani www.pro-pr.com.