• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencije za odnose z javnostmi si želijo ustvarjati še več vsebin

Raziskava med vodilnimi v 75 britanskih agencijah, ki se ukvarjajo z odnosi z javnostmi, je pokazala, da te stremijo k povečanemu ustvarjanju vsebin. Kar 88 odstotkov jih je namreč mnenja, da je to velika priložnost za področje odnosov z javnostmi.

Foto: Dreamstime

Nativno oglaševanje kot velika priložnost agencij z javnostmi

Kar 75 odstotkov vprašanih meni, da so prav agencije za odnose z javnostmi pravi naslov za ustvarjanje vsebin tako imenovanega nativnega oglaševanja za blagovne znamke, medtem ko jih je skoraj 90 odstotkov prepričanih, da bi jim morali naročniki zagotoviti višji proračun za takšne vsebine. V času, ko mediji vedno bolj izgubljajo mlado bralstvo, se zdi nativno oglaševanje velika priložnost tako za agencije kot tudi blagovne znamke in medije. Francis Turner, izvršni direktor platforme za nativno oglaševanje Adyoulike za britanski trg, kjer so tudi izvedli raziskavo, pravi, da »blagovne znamke vidijo potencial vsebin nativnega oglaševanja, ki se lepo spajajo z uredniškimi, hkrati pa ne zmotijo uporabnikove izkušnje obiska spletne strani oziroma medija.«

Agencije in industrija imajo še veliko manevrskega prostora

Čeprav velika večina sodelujočih v raziskavi poudarja pomembnost in priložnosti nativnega oglaševanja, torej »naravnega« sobivanja plačanih in uredniških vsebin v medijih, pa to vrsto storitev svojim naročnikom trenutno nudi polovica vprašanih, petina pa jih načrtuje njihovo izvajanje v prihodnosti. Turner je rezultate pospremil z mislijo, da bi moral »sektor odnosov z javnostmi večjo pozornost posvetiti nativnemu oglaševanju, saj je danes v ospredju vsebina, ki je tudi eden od adutov same industrije. Konec koncev agencije vsakodnevno ustvarjajo vsebine, ki naj bi pritegnile ciljne javnosti«.

Večina še vedno stavi na družbene medije

Izredno zanimivi so rezultati raziskave, ki se nanašajo na vprašanje, na kakšen način agencije najraje skrbijo za prisotnost svojih naročnikov v medijih. Nepresenetljivo jih skoraj dve tretjini (63 odstotkov) stavi na plačane kampanje na platformah družbenih medijev (predvsem na Facebooku in Twitterju), medtem ko se jih manj kot polovica (44 odstotkov) odloča za plačane vsebine v obliki nativnega oglaševanja.

 

Vir: Warc