• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mestna občina Novo mesto namenja 3000 evrov za najboljši komunikacijski načrt

Mestna občina Novo mesto je razpisala javni nagradni natečaj za pripravo komunikacijskega načrta okoljevarstvene ozaveščevalne kampanje. Natečaj bo potekal do 25. februarja 2016, izbrana rešitev pa bo nagrajena s 3000 evri.

Foto: Dreamstime

Kot so sporočili iz kabineta župana Mestne občine Novo mesto, želijo s kampanjo, ki jo bodo izvedli na podlagi predlogov zmagovalnega komunikacijskega načrta, povečati ozaveščenost občanov o celostnem vidiku skrbi za okolje in jih hkrati spodbuditi k bolj trajnostnemu ravnanju z okoljem.

Komunikacijski načrt mora zajemati celostno grafično podobo kampanje (predlagatelji lahko zasnujejo logotip, maskoto, vizualne rešitve za promocijske materiale …), slogan in splet komunikacijskih aktivnosti (dogodki, komunikacija s ciljnimi javnostmi, komunikacija na družbenih omrežjih). Na razpis se lahko prijavijo fizične in pravne osebe s sedežem v Mestni občini Novo mesto ter fizične in pravne osebe, ki nimajo sedeža v Mestni občini Novo mesto, vendar bodo vsebine vezale na njeno območje.

Zmagovalni komunikacijski načrt bodo v letu 2016 na območju Mestne občine Novo mesto skupaj izvajali partnerji projekta – Mestna občina Novo mesto kot vodilni partner projekta, Komunala Novo mesto in Center za ravnanje z odpadki Dolenjske.

Več o natečaju najdete na spletni strani Mestne občine Novo mesto.