• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za odnose z javnostmi Zlatega bobna bo letos skrbela agencija MSLGROUP

22. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben je letos združil moči z agencijo MSLGROUP za Srednjo in Vzhodno Evropo, ki bo na več kot desetih trgih hkrati odgovorna za promocijo festivala.

Kot pravi Sebastian Hejnowski, direktor agencije MSLGROUP v Srednji in Vzhodni Evropi, agencija MSLGROUP dinamično krepi svojo prisotnost v tej regiji. »S štirimi lastniškimi pisarnami in trdnimi partnerskimi vezmi v vsaki državi v regiji je MSLGROUP že zdaj eden izmed najmočnejših igralcev. Festival Zlati boben je najbolj priljubljen v regiji. Prepričan sem, da smo popolna kombinacija,« je sodelovanje pospremil Hejnowski. Saša Leben, direktorica Publicis Groupe Slovenia in Livecom MSLGROUP, dodaja, da bo mreža MSLGROUP, katere del so, hkrati delovala na več kot desetih različnih trgih po vsej Evropi in Rusiji.

»Festival Zlati boben se ponaša z duhom prostora, genius loci, posebnim vzdušjem in občutkom, s katerim želimo prežeti tudi lastno komunikacijo na vseh sedemintridesetih trgih, kjer smo aktivni. Prav zato je naše medijsko in komunikacijsko partnerstvo z MSLGROUP za nas še posebej dragoceno, saj enako kot mi gradijo in vlagajo v lokalno odličnost z globalno najboljšo praks,« pa pravi Marja Feldin, izvršna direktorica festivala Zlati boben.

Slogan letošnjega festivala Zlati boben v organizaciji Slovenske oglaševalske zbornice je »Transformacija, osvoboditev in kreativna kultura«. »Tudi za oglaševalsko stroko je namreč čas tranzicije minil, nastopil je čas preobrazbe in osvoboditve, ki jo nudita digitalna revolucija in moč univerzalno povezanega posameznika, tako za ljudi kot za blagovne znamke,« pojasnjujejo organizatorji festivala, ki bo potekal od 13. do 16. oktobra 2015 v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu.