• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Press clipping postal strateški partner TargetEveryOne za regijo Adriatik

Press clipping, slovensko podjetje za spremljanje objav v medijih in medijsko analizo, je z norveškim podjetjem TargetEveryOne podpisal strateško partnersko pogodbo za celotno jadransko regijo, s čimer dobiva dostop do naprednih rešitev v mobilnem marketingu.

Podjetje TargetEveryOne, ki je razvilo enostavno in učinkovito storitev za mobilni marketing, pomaga uporabnikom upravljati odnose s kupci in povečati prodajo njihovih izdelkov in storitev. Omogoča namreč izdelavo digitalnih in mobilnih akcij v nekaj minutah, ciljanje in segmentiranje končnih uporabnikov, distribucijo preko več kanalov hkrati (mobilni telefoni in družbena omrežja) ter razumevanje uporabniške izkušnje s pomočjo močnega in naprednega analitičnega sistema.

Christoffer Andersson, izvršni direktor TargetEveryOne, v sodelovanju med Press clippingom in TargetEveryOne vidi veliko priložnost za obojestransko rast kot tudi uspeh v jadranski regiji. »Prepričani smo, da bodo naši obstoječi naročniki kot tudi druga podjetja, ki se podajajo v mobilni marketing, z veseljem prisluhnila temu, kaj vse lahko ponudi orodje TargetEveryOne,« pa je ob podpisu pogodbe o partnerstvu povedala direktorica podjetja Press clipping Tatjana Novak.