• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Štiri Pristopove kampanje v ožjem izboru The Digital Communication Awards 2015

Mednarodna strokovna javnost je znova prepoznala odličnost strokovno zastavljenih kampanj in strateškega spletnega komuniciranja agencije Pristop, njenih naročnikov in sodelujočih agencij. Štiri njihove kampanje so se uvrstile v ožji izbor za mednarodno komunikacijsko nagrado na področju odnosov z javnostmi in spletnega komuniciranja The Digital Communication Awards 2015.

Kampanja Itak Govori ljubezen za znamko Itak Telekoma Slovenije je v ožjem izboru v kategoriji vsebinski marketing, Itak Moč besed pa v ožjem izboru v kategoriji družbenih omrežij.

Kampanja Živim lajf / Teden skozi Zlatkove oči za Novo KBM se je uvrstila v ožji izbor v kategorijah strategija leta in vsebinski marketing. Kampanja Itak Govori ljubezen za znamko Itak Telekoma Slovenije je v ožjem izboru v kategoriji vsebinski marketing, Itak Moč besed, prav tako za znamko Itak Telekoma Slovenije, pa v ožjem izboru v kategoriji družbenih omrežij. Kampanja Virtualni poleti Planica 2015, ki sta jo za Zavarovalnico Triglav zasnovala Pristop in Art Rebel 9, pa se je uvrstila v ožji izbor v kategoriji spletni dogodki in komunikacija v živo.

The Digital Communication Awards 2015 je prva nagrada na področju odnosov z javnostmi in komuniciranja v Evropi, ki posebej izpostavlja izjemne dosežke na področju spletnega komuniciranja. Nagrade za strokovno zastavljene kampanje in strateško spletno komuniciranje podeljuje berlinska Univerza uporabnih znanosti Quadriga, in sicer v 34 kategorijah. Zmagovalce bodo razglasili na slavnostni podelitvi nagrad, 25. septembra v Berlinu.

Več o nagradah in seznam projektov, ki so se uvrstili v ožji zbor je na voljo tukaj.

Kampanja Itak Govori ljubezen za znamko Itak Telekoma Slovenije je v ožjem izboru v kategoriji vsebinski marketing, Itak Moč besed pa v ožjem izboru v kategoriji družbenih omrežij.
Kampanja Virtualni poleti Planica 2015, ki sta jo za Zavarovalnico Triglav zasnovala Pristop in Art Rebel 9, se je uvrstila v ožji izbor v kategoriji spletni dogodki in komunikacija v živo.
Kampanja Živim lajf / Teden skozi Zlatkove oči za Novo KBM se je uvrstila v ožji izbor v kategorijah strategija leta in vsebinski marketing.