• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Javna uprava, znamčenje in odnosi z javnostmi na 13. konferenci PRO.PR

Včeraj se je v Malinski na hrvaškem otoku Krk začela mednarodna konferenca odnosov z javnostmi PRO.PR. Ključne teme dogodka, na katerem se bo v treh dneh zbralo 200 komunikacijskih strokovnjakov, so izzivi komuniciranja v javni upravi ter znamčenje in blagovne znamke v odnosih z javnostmi.

Danijel Koletić, predsednik organizacijskega odbora konference PRO.PR.

Prvi dan konference sta nastopila tudi dva slovenska predstavnika, Ranko Jelača, direktor marketinga v Atlantic Grupi, ki je govoril o ustvarjanju vsebin preko inovacij, in Jernej Smisl, vodja korporativnega marketinga in odnosov z javnostmi v Skupini Laško, ki se je posvetil aktivaciji športnih sponzorstev.

Danes in v soboto bodo udeleženci lahko med drugim prisluhnili Julii Corkey, direktorici politik in komuniciranja v mestnem svetu Westminstra, Kseniji Rževskaji, vodji tiskovnega središča in direktorico marketinga pri zimskih olimpijskih igrah v ruskem Sočiju, in dr. Gáborju Hegyiju, generalnemu direktorju svetovalne komunikacijske družbe Capital Communications.

V treh dneh bodo udeleženci lahko prisluhnili petnajstim predavanjem in dvem okroglim mizam, podeljene pa bodo tudi nagrade PRO.PR izstopajočim posameznikom s področja komuniciranja. Danijel Koletić, predsednik organizacijskega odbora konference, je ob tem poudaril: »Le tisti, ki so pripravljeni na spremembe v odnosih z javnostmi, se bodo obdržali. Čeprav se tržišče v regiji sooča s tranzicijo generacij in spremenjenimi potrošniškimi navadami ter prehodom med klasično – tradicionalno in novo – digitalno percepcijo komunikacijskih sporočil, bodo odnosi z javnostmi odigrali eno od ključnih vlog v teh spremembah. Zahvaljujoč digitalni dobi se ustvarjajo novi poklici, s čimer odnosi z javnostmi doživljajo nov preporod.«