• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na 18. SKOJ podeljene nagrade prizma

Na Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki se je včeraj končala v Portorožu, je bilo podeljenih pet nagrad prizma za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Prejeli so jo Zavarovalnica Triglav, Mercator, Luna\TBWA, Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije in Petrol.

Prejemniki nagrad Prizma. (Foto: SKOJ)

Na letošnji razpis za nagrade Prizma, ki jih podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS), je prispelo štirinajst komunikacijskih primerov. Komisija, ki ji je predsedovala Darinka Pek Drapal, direktorica in partnerka Consensusa, je podelila nagrade v petih kategorijah.

V kategoriji programov internega komuniciranja je prizmo prejela Zavarovalnica Triglav za interno kampanjo o zavarovalniških prevarah FRAUD. Gre za prvo kampanjo na temo prevar v zavarovalništvu v Sloveniji, ki je bila zaradi dejstva, da so zaposleni prva bojna vrsta, intenzivno zastavljena na področju interne javnosti.

Nagrado v kategoriji celovitih komunikacijskih programov je prejela akcija »Vsak dan damo vse od sebe«, s katero je Mercatorobeležil 65. obletnico delovanja podjetja.

Prizma v kategoriji specifičnih komunikacijskhi programov je tokrat pripadla agenciji Luna\TBWAza produkcijsko hišo Felinain Življenja Tomaža Kajzerja, program komunikacijske podpore slovenske nanizanke, ki so jo v začetku letošnjega leta predvajali na Televiziji Slovenija.

V kategoriji programov družbene odgovornosti, neprofitne kampanje, je žirijo najbolj prepričala komunikacijska podpora projektu »Knjižnica slepih in slabovidnih«, ki jo je izvedla Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije s pomočjo agencije Taktik.S projektom so želeli spodbuditi različne ciljne javnosti k spoznavanju vsakodnevnega delovanja slepih in slabovidnih ter njihovemu enakopravnemu sprejemanju.

V kategoriji uporabe komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijevje slavila družba Petrol s komunikacijsko akcijo »Petrolov Ambasador«, s katero so v Petrolu želeli spodbuditi zavedanje o svoji energetski ponudbi med čim širšim krogom zaposlenih ter jih angažirati za promocijo in prodajo celovitih energetskih rešitev, ki jih ponujajo.

Nagrado za prostovoljca leta 2013, ki jo podeljuje PRSS članu oziroma članici, ki se s svojim prostovoljnim delom na področju odnosov z javnostmi v okviru delovanja društva in širše še posebej izkaže, je prejela Tina Šinigoj, dolgoletna članica Študentske sekcije PRSS, desna roka uprave PRSS in vodja letošnjega organizacijskega odbora SKOJ-a.