• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na delavnici IABC Slovenija o pripravi zmagovite prijave za nagrado Zlato pero

IABC Slovenija je prejšnji teden na brezplačni izobraževalni delavnici gostil okrog trideset strokovnjakov za komuniciranje, ki so jim pretekli dobitniki nagrade Zlato pero (Gold Quill Award) predstavili svoje izkušnje in napotke, kako pripraviti uspešno prijavo za to prestižno mednarodno komunikacijsko nagrado. Rok za oddajo zgodnjih prijav je 12. november 2014, zadnje prijave pa sprejemajo do 7. januarja 2015.

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev IABC podeljuje nagrade Zlato pero za odličnost na področju komuniciranja. Slovenija je po številu prejetih nagrad Zlato pero med najuspešnejšimi na svetu, letos so jih slovenski komunikatorji prejeli kar šest. Na delavnici IABC Slovenija, namenjeni izmenjavi znanja in izkušenj za čim večjo uspešnost pri prijavah del, sta Vita Kernel, članica izvršnega odbora IABC, in Žiga Fišer, podpredsednik uprave IABC Slovenija, gostom predala nekaj uporabnih nasvetov, kako se soočiti s prijavo in kako iz uspešno izvedenega projekta narediti zmagovito prijavo za Zlato peto. Prejemniki mednarodnih nagrad Zlato pero v letu 2014 pa so predstavili svoje primere in poglede na priprave uspešnih prijav. Udeleženci delavnice so lahko prisluhnili Špeli Kozamernik iz Pristopa, ki je predstavljala projekt »Good Life« Telekoma Slovenije, Neži Kašnik iz Pristopa za projekt »Oki Doki« Mlekarne Celeia, in Viti Kernel iz Studia Kernel za projekt »Zgodba, ki je lahko le skupna« Turističnega združenja Portorož.

Člani uprave IABC Slovenija so udeležence delavnice pozvali k prijavi čim večjega števila komunikacijskih projektov na tekmovanje Zlato pero, saj izkušnje kažejo, da že sama prijava prispeva k višanju standardov pri načrtovanju in izvajanju komunikacijskih projektov ter izpopolnjevanju odličnosti slovenske stroke.