• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Letno poročilo Skupine Triglav tudi letos na samostojnem spletnem mestu

Skupina Triglav je letno poročilo za leto 2013 objavila le v digitalni obliki, brez tiskane različice. To je sicer že tretje leto zapored, da je njeno letno poročilo dostopno na samostojnem spletnem mestu v slovenskem in angleškem jeziku, v odzivni spletni obliki, ki se prilagaja mediju, na katerem se nahaja uporabnik.

Kot so sporočili iz Skupine Triglav, je rdeča nit njenega letnega poročila 2013 strategija družbe, ki je z vizijo, da posluje dobičkonosno in varno, usmerjena v leto 2017. Za izboljšanje uporabniške izkušnje je letno poročilo v slovenski in angleški različici predstavljeno na spletnem mestu, izdelanem v odzivnem oblikovanju, ki omogoča dostop preko različnih naprav in brskalnikov.

V poročilu so izpostavljeni uresničeni strateški cilji družbe na področju donosnosti in varnosti poslovanja ter petletna razvojna strategija, ki prednostno ohranja dosedanjo naravnanost k donosnosti in stabilnosti poslovanja. Svoje temeljne strateške usmeritve približujejo uporabnikom letnega poročila tudi s pomočjo spletnega videa, ki so ga posneli v sodelovanju z Davidom Kaduncem, ultramaratoncem in ambasadorjem Triglavovega teka. Kot pravijo v Triglavu, film na zanimiv način predstavlja razvojno strategijo skupine do leta 2017, interaktivna pdf-izdaja pa omogoča hitro prehajanje med vsebinami.