• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pristopu nagrada za najboljše delo na mednarodnem tekmovanju Zlato pero

Poročali smo že, da so slovenski komunikatorji na mednarodnem tekmovanju za komunikacijsko odličnost Zlato pero (Gold Quill) prejeli kar šest priznanj, od tega štiri agencija Pristop. Pristopova akcija »Rimaj z Zlatkom«, ki so jo zasnovali skupaj z Novo KBM, pa je zdaj med vsemi zmagovalnimi deli na tem tekmovanju prejela še glavno nagrado »Best of the Best«, ki jo v kategoriji eksternega komuniciranja podelijo najboljšemu delu na svetu.

V akciji »Rimaj z Zlatom« so mlade povabili, da z raperjem Zlatkom soustvarijo pesem na temo Več od lajfa, ki je tudi pozicijski slogan blagovne znamke Nove KBM Sveta vladar. Osnovna komunikacija je potekalo preko Facebookove aplikacije Rimaj z Zlatkom, kjer so uporabniki oddajali rime, pregledovali prispevke ostalih sodelujočih in jih ocenjevali, Zlatko pa je izbiral najboljše rime in dajal nova izhodišča za nadaljevanje pesmi. Sodelovalo je več kot 2500 mladih, pesem je v treh mesecih samo na spletu presegla 500.000 predvajanj, videospot pa je osvojil tretje mesto na lestvici MTV za celotno jadransko regijo.

Kot so sporočili iz Pristopa, je »Rimaj z Zlatkom« nadgradnja že obstoječih aktivnosti blagovne znamke Sveta vladar, ki je prejela že številne nagrade, med njimi dve nagradi Zlato pero, nagrado MIDAS, nagrado na Semplu, številna odličja na SOF-u in dve nagradi Effie. »Številne nagrade nam seveda laskajo in potrjujejo, da se lahko naše zgodbe tako po kreativni inovativnosti kot tudi po učinkovitem strateškem pristopu postavijo ob bok svetovnim znamkam.  A več kot vse nagrade nam pomeni to, da so mladi znamko Sveta vladar vzeli  za svojo, da ji zaupajo in preko nje bolj sproščeno vstopajo v zapleteni svet financ,« pravi Petra Muth Zupanc, direktorica tržnega komuniciranja na Pristopu, ki skupaj s sodelavci in Novo KBM blagovno znamko Sveta vladar razvija že od samega začetka.

Omenjenim nagradam se je zdaj pridružila še glavna nagrada na tekmovanju Zlato pero »Best of the Best« v kategoriji eksternega komuniciranja. »Biti izbran za najboljšega med najboljšimi nikakor ni majhen dosežek. V razpisanih kategorijah vlada huda konkurenca, kampanji »Rimaj z Zlatkom« pa se je uspelo dvigniti nad najboljše, kar dokazuje, da so snovalci projekt zastavili in izpeljali po najvišjih standardih na globalni ravni,« je svojo izbiro najboljšega dela utemeljila mednarodna žirija.