• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Med dobitniki nagrad Zlato pero ponovno tudi slovenski komunikatorji

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev (IABC) je objavilo dobitnike mednarodnih nagrad Zlato pero za komunikacijsko učinkovitost in odličnost. Slovenski komunikatorji so na tokratnem tekmovanju prejeli kar šest priznanj, od tega štiri agencija Pristop, po eno pa Zavarovalnica Triglav in Studio Kernel.

Zlato pero si je prislužilo šest slovenskih komunikatorjev. Iz agencije Pristop so nagrado prejeli Špela Kozamernik v kategoriji komuniciranja blagovne znamke za projekt Telekoma Slovenije »Good Life«, Petra Muth Zupanc v kategoriji družbenih medijev za projekt NKBM »Rimaj z Zlatkom in imej več od lajfa«, Žiga Čebulj v kategoriji kriznega komuniciranja za projekt »Boj proti sivi ekonomiji« Urada Vlade za komuniciranje in Neža Potočnik v kategoriji komuniciranje blagovne znamke za projekt »Oki Doki« Mlekarne Celeia.

Tjaša Kolenc Filipčič iz Zavarovalnice Triglav je zlato pero dobila za projekt »Očistimo gore in planine« v kategoriji družbenih medijev, Vita Kernel iz Studia Kernel pa za projekt Turističnega združenja Portorož »Zgodba, ki je lahko samo skupna« v kategoriji komuniciranja z več deležniškimi skupinami.

»Letošnja Zlata peresa so dokaz več, da je tudi v razmerah gospodarske krize mogoče veliko doseči s komunikacijskimi aktivnostmi, ki so vodene strateško in odgovorno ter usmerjene k jasnim ciljem,« je rezultate tokratnega tekmovanja v komunikacijski odličnosti pospremil Andrej Krajner, predsednik slovenske sekcije IABC.

Nagrade bodo podeljene na svetovni konferenci IABC, ki bo med 8. in 11. junijem v Torontu v Kanadi.