• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BledCom 2014 v znamenju digitalnih javnosti

21. mednarodni simpozij o odnosih z javnostmi BledCom, ki bo 4. in 5. julija na Bledu, se bo v okviru programa osredotočal na tako imenovane digitalne javnosti, ki jih zaznamujejo nove generacije, novi mediji in nova pravila.

Program 21. simpozija BledCom, z naslovom »Digitalne javnosti: nova generacija, novi mediji, nova pravila« (»Digital Publics: New Generation, New Media, New Rules«), bo udeležencem v dveh dneh med drugim ponudil štiri panele.

V prvi diskusiji z naslovom »Upravljanje odnosov z deležniki je učinkovitejše, ko organizacije prisluhnejo javnostim, preden sprejmejo odločitev«, bodo sodelovali João Duarte, Enel Group, Toni Muzi Falconi, NYU in LUMSA University, in Emilio Galli Zugaro, Allianz Group.

»Družbena omrežja kot družbeni kapital: poslovni vidik« je naslov drugega panela v katerem bodo svoje mnenje z udeleženci delili Toni Gril, Aragon, Ana Plut, Si.mobil in David Rozman, Si.mobil.

Dr. Don W. Stacks, University of Miami School of Communication, in Dr. Shannon A. Bowen bosta razpravljala o vlogi etike v raziskavah na ružbenih omrežjih. Dr. Marcus Messner in dr. Flora Hung-Baesecke se bosta med drugim posvetila etičnosti strategij neprofitnih organizacij na družbenih omrežjih. 

Četrta diskusija z naslovom »Začetek konca ali konec začetka za digitalne odnose z javnostmi« bo potekala pod okriljem inovativne raziskovalne skupine NEMO. Beseda bo tekla o izkušenih posameznikih, ki učinkovito delujejo tako na nivoju kulturnih norm kot v svetu digitalizacije.