• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions uvaja tekmovanje za mlade piarovce

Na letošnjem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prvič potekalo tudi tekmovanje Young Lions PR, kjer bodo mladi strokovnjaki iz agencij za odnose z javnostmi lahko pokazali svoje znanje, veščine in talent.

Na tekmovanju, ki ga festival Cannes Lions organizira v sodelovanju z Mednarodnim združenjem agencij za odnose z javnostmi (ICCO), lahko sodelujejo strokovnjaki, mlajši od 28 let, ki v agencijah delajo kot asistenti vodje projektov, vodje projektov ali starejši vodje projektov. Najprej bodo sicer morali priti v ožji izbor v svojih državah, ki ga bodo opravili lokalni predstavniki festivala Cannes Lions (v Sloveniji je to Slovenska oglaševalska zbornica).

Na samem festivalu – ta bo od 15. do 22. junija 2014 – bodo tekmovalne skupine dobile brif dobrodelne ali nevladne organizacije, ki bo v tem primeru delovala kot naročnik. Cilj 24-urnega tekmovanja je pokazati, kako učinkovito uporabiti orodja odnosov z javnostmi za čim večjo vključenost ciljnih javnosti v zvezi z določeno tematiko, s katero se ukvarja naročnik.