• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Med menedžerji najbolje komunicira prvi mož Petrola

V okviru Slovenske konference za odnose z javnostmi so sinoči podelili nagrade za komunikacijsko odličnost. Nagrado Primus za komunikacijsko odličnost menedžerjev je prejel mag. Tomaž Berločnik, predsednik uprave Petrola, nagrada Papirus za najboljše slovensko interno glasilo je pripadla Ljubljanskim mlekarnam, nagrado Prizma za odličnost komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi pa so dobili SPEM Komunikacije, Pristop in Luna\TBWA.

Predstavnice agencije SPEM Komunikacije in Mariborske knjižnice. (Foto: Mediaspeed.net)

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) je ob koncu prvega dne Slovenske konference za odnose z javnostmi (SKOJ) v Portorožu podelilo nagrade Prizma 2013 za odličnost komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi, Primus 2013 za komunikacijsko odličnost menedžerjev, Papirus 2013 za najboljše slovensko interno glasilo in nagrado za prostovoljca leta 2012.

Nagrado Prizma v kategoriji programi v profitni dejavnosti, celovite akcije je dobila agencija Pristop, ki je za podjetje DEOS, ki ponuja storitve domov za starejše in ostarele ter varovana stanovanja, zasnovala komunikacijsko akcijo »Ustvarjajte nova življenjska poglavja«. V kategoriji programi v javnem – neprofitnem sektorju, celovite družbene akcije je nagrado Prizma prejela agencija SPEM Komunikacije za akcijo Mariborske knjižnice »Nekoč največja, nekoč brezplačna« ob spremembah poslovnih in programskih usmeritev knjižnice. Po besedah Karmen Uglešič, predsednice žirije za nagrade Prizma, je bil po oceni žirije projekt agencije SPEM Komunikacije med vsemi petimi prijavljenimi deli najboljši. Nagrado v kategoriji učinkovita raba PR-orodij na posameznih področjih odnosov z javnostmi je prejela agencija Luna\TBWA za akcijo »Dan boja proti melanomu 2013/10 minut za življenje« Združenja slovenskih dermatovenerologov in L'Oreala Slovenija.

Nagrado Primus za komunikacijsko odličnost menedžerjev si je prislužil predsednik uprave Petrola mag. Tomaž Berločnik. »V komunikaciji vodstva podjetja vladajo načela odprtosti, odkritosti in odgovornosti, ki omogočajo vzpostavitev ozračja in kulture medsebojnega zaupanja, kar je bistveno za zagotavljanje uspešne in učinkovite komunikacije. Tomaž Berločnik je pri tem procesu ključnega pomena, saj s svojim pristopom h komunikaciji vzpostavlja zgled v organizaciji in kulturo, ki ji sledijo ostali zaposleni. Zaveda se, da je dobra komunikacija temelj za uspešno poslovanje,« je žirija utemeljila svojo odločitev.

Nagrado Papirus za najboljši tiskani interni medij so dobile Ljubljanske mlekarne za interno revijo Iz zelenega v belo. Kot je zapisala žirija, gre za interno revijo, pri kateri je bil najbolj opazen napredek v letu dni, tako oblikovno kot vsebinsko. Nagrado za najboljšo naslovnico je dobil Si.mobil, in sicer za naslovnico zimske številke 2012/2013 interne revije Insidenajboljši intranet pa ima Telekom Slovenije (intranetni portal Oglasi se), ki je sicer tudi edini podal prijavo v tej kategoriji.

Nagrado za prostovoljko leta 2012 je dobila Ana Pisar, ki je v več letih delovanja v Študentski sekciji Slovenskega društva za odnose z javnostmi pomembno prispevala k njenemu uspehu in razvoju. 

Predstavniki agencije Pristop in podjetja DEOS. (Foto: Mediaspeed.net)
Mag. Tomaž Berločnik, prejemnik nagrade Primus. (Foto: Mediaspeed.net)
Predstavnice agencije SPEM Komunikacije in Mariborske knjižnice. (Foto: Mediaspeed.net)
Predstavnici agencije Luna TBWA. (Foto: Mediaspeed.net)
Ana Pisar, prostovoljka leta 2012. (Foto: Mediaspeed.net)
Prejemniki nagrad Slovenskega društva za odnose z javnostmi. (Foto: Mediaspeed.net)